Thứ hai, 09/06/2025 | 21:45 GMT+7
ABSTRACT In the context of digital technology, big data, it requires people to process a lot of information at the same time. The problem is that companies need to classify and evaluate customer feedback through voice messages, voice recognition for chatbots to have the next processing direction, and identify emotions through voice. speaking for the human robots, in order to handle the feedback directions. The article proposes a plan to create a model to identify and classify this data. The content of the paper focuses on the application of machine learning in data classification and using the logistic regressiong problem to set up the Model, set the Loss Function, optimize the loss function and predict the model. Keywords: Logistic regression, loss function, mechine learning. |
Đối với ngành da giày, các hiệp định thương mại tự do không chỉ mang lại cơ hội gia tăng xuất khẩu mà còn thúc đẩy sự đổi mới, chuyển đổi chuỗi cung ứng và cải thiện chất lượng sản phẩm để đáp ứng các tiêu chuẩn quốc tế.
04/06/2025